Legaturi utile

Stiu ca multi dintre voi priviti generatoarele de trafic ca fiind ceva artificial si fara valoare. Asa credeam si eu pana zilele trecute cand, am incercat EasyHits4U. Asa am observat ca in primele doua zile de cand am introdus acest site (www.kurtmichael.info) in lista unui generator de trafic am primit 4 referali in doua zile pe DonkeyMails. Nu este ceva revolutionar dar este dovada ca traficul este real.

Cateva date despre EasyHits4U:

Sistem EasyHits4U este conceput pentru sa va ajute sa-ti promovezi site-ul / site-urile  prin cresterea numarului de vizitatori.
Cum functioneaza? Eu numesc asta "surfing" adica, pentru fiecare site pe care tu il vizitezi vei primi o vizita pe site-ul tau, deci cu o rata de schimb de 1:1, ceea ce mi se pare foarte corect.  Mai mult de atat, trebuie sa stii ca nu exista limita de vizite pe care sa le primesti intr-o zi - 10, 100, 1000 de vizite. Cate site-uri vizitezi tu in sistem tot atatea vizite vei primi inapoi, sau daca nu vrei sa pierzi timpul poti cumpara credite.

In plus pentru fiecare 1000 de site-uri pe care le vizitezi in sistem primesti $0.30 cu posibilitate de payout la $3  sau oricand poti converti acesti bani in vizite, text impressions sau banner impressions. Ca un mic exemplu as spune ca dupa ce ai directionat aproximativ 10.000 de vizitatori reali catre site-ul tau mai primesti si un bonus de 3$ in contul tau de Paypal.

Ceea ce m-a incantat pe mine cel mai mult este Geo Targeting, adica iti alegi tara din care sa primesti vizitele. Un lucru foarte util spun eu, pentru un site ca acesta nu ar avea rost sa il promovez decat in Romania. Alte generatoare de trafic nu ofera posibilitatea asta.

Inscrie-te si tu, click pe bannerul de mai jos: 
The Best Traffic Exchange











0 comentarii to "Cand ai nevoie de trafic EasyHits4U poate fi solutia"

Banci online

Paypal - cea mai de incredere banca virtuala

banci virtuale, paypal, banci online, siguranta banilor online

AlertPay - cea mai sigura banca virtuala



free counters