Legaturi utile

Nhubux.com - lansat pe 1 iulie 2011, parea a fi cel mai promitator PTC, insa, cu totii stim ca doar din click-uri pe reclame de 0,01$ nu se fac bani multi pe internet, mai ales cand ai dreptul sa dai doar 4 click-uri pe zi. Totul era interesant pentru ca pe prima pagina era afisat (si inca este ) "No minimum payout".

Nhubux.com e construit pe aceiasi structura ca si Gugubux.com (care si el si-a schimbat regulile inca o data - dar prima pagina nu ).

Eu am aflat de nhubux.com pe 6 iulie 2011, am click-uit cele 4 link-uri posibile, am primit 0,04$ in balanta si pentru a ma convinge am dat "Payout". Pentru o taxa de 0,01$ banii au ajuns instant in contul meu de Paypal, deci 0,03$.

Daaaaarrr (trebuia sa existe si un dar), totul a functionat pana in momentul in care site-ul a ajuns la 100$ total payout, si atunci a schimbat regulile si anume a ridicat limita de payout (limita de retragere) de la "no minimum payout" la 2$ minimum payout, dar prima pagina nu e schimbata, asa ca noii veniti vor pica in plasa si restul vor descoperi cand isi valideaza contul.

Concluzie: nhubux.com - momentan plateste dar lasa multe semne de intrebare.











0 comentarii to "nhubux.com - un PTC care parea promitator in primele 10 zile"

Banci online

Paypal - cea mai de incredere banca virtuala

banci virtuale, paypal, banci online, siguranta banilor online

AlertPay - cea mai sigura banca virtuala



free counters